Levny USB programator Xilinx vs chodi Parallel Cable III

Úterý Duben 5 09:08:40 CEST 2011

http://www.suntech.cz/produkt/104934/AXAGO-PCEA-P1-PCI-Express-adapter-1x-paralel-port.htm

> Budu se muset poohlednout po nejakem USB programovadlu, nejlevnejsi,kltere  jsem zatim  nasel je
> http://cgi.ebay.com/Xilinx-FPGA-CPLD-USB-download-Cable-JTAG-New-HW-Design-/200538724085?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb10a16f5
> pravda, predstavoval jsem si neco tak za pulku ( do 30$)

Osobně bych taky sháněl USB programátor i když pokud bych programoval
3x do roka, tak bych se spokojil i s PCI (PCI-express) kartou a holt
to tam nasypu jen z jednoho PC. Kartu do PCI seženete za i bazarovou
pár korun.

Pavel Kadečka