firewall

Tomáš Pípal dargos na seznam.cz
Úterý Duben 5 00:15:46 CEST 2011

Pár let používám Comodo. Bez aplikačního firewallu to dnes už nejde,
kdejaký sebejednodušší prográmek chce většinou komunikovat ven bez mého
vědomí.
Na Kerio teď už Subelt personal firewall zapomeňte, už pár let je to
mrtvá aplikace.
Comodo je dobré přepnout do režimu uživatelských pravidel a pak si
postupně vytvořit pravidla firewallu, Comodo se pokaždé zeptá když
zachytí dosud nerozpoznanou událost.
Dále je tam vhodné přidat "předdefinovaná pravidla" pro omezení
komunikace aplikace pouze na Loopback a pro lokální síť (192.168..., 10...)