Biolampa

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Pondělí Duben 4 17:16:59 CEST 2011

Biolampa neni nic jineho nez placebo.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Placebo
Uz jsem potkal dva duchodce, kteri si to koupili za penize presahujici
castku 8000Kc. Uvnitr v jednom pripade par obycejnych cervenych LED, v
druhem pripade jedna obycejna infra LED v cene 10Kc (v navodu je vlnova
delka popsana). Soucasti dodavky pseoudocertifikat s x americkymi
patenty. Klidne by se mohli lecit dalkovym ovladacem k TV.  Rozdil je
jen ten, ze v pripade ze by to stalo 80Kc (misto 8000) tak placebo efekt
by se nedostavil.
KM