LM2679 (DC/DC menic 5A)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 4 13:39:50 CEST 2011

No, tak to je zle. Povedzte mi prosim, ake zariadenie to vyvijate, nech si ho nahodou nekupim... ;-)

Klucove momenty su:
- filtrovana frekvencia je dana spinacou hranou, a nie spinacou frekvenciou, t.j. filtrovat treba asi 30MHz (to je aj odkaz panovi kolegovi Martinovi Dracikovi Fracikovi)

- aproximacia indukcnosti drotu/drahy na PCB je na obr. 3 (a "rule of the thumb" je 1nH/mm, v tom appnote to uvadzaju ako 20nH/inch).

wek

P.S. ESR sice klesa s rastucou kapacitou u tej istej konstrukcie vdaka zvacsujucej sa ploche, ale na druhej strane rastie ESL a fyzicke rozmery (priemer), ktore nutia ten kondik davat dalej od vyvodov...