Proclivani zasilek na poste - aktualne

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 4 10:38:46 CEST 2011

 4.4.2011, 10:28:38

Ano, dane a cla se platily vzdycky.
Ale tady jde o to, ze stat nastavuje parametry tak, aby clovek tu dan
sam zaplatit nemohl a musel k tomu vyuzivat sluzeb specializovanych
firem. A dokonce i v pripade, ze povinost platit dan neni, musi clovek
zaplatit "poplatek za neplaceni dane". Kam se, na nase mocipany hrabe
kral Ubu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz