MOSFET v inverznim rezimu

Pondělí Duben 4 10:02:58 CEST 2011

Přesně tak by se to mělo chovat (aspoň "učebnicově"), jenže prahové
napětí toho tranzistoru je asi 3V a když bude D kladnější než S
(substrátová dioda je zavřená), pod 3V na G tam opravdu nic neteče. Když
polaritu D a S obrátím, řídící napětí už v okolí nuly zjevně ovlivňuje
úbytek na substrátové diodě. Samosřejmě musel bych to ještě odměřit při
jiných proudech, na to už jsem neměl sílu. To že se tranzistor otevře
při Ug=3V, je v pořádku. Ale že řídící napětí ovlivňuje úbytek na
substrátové diodě už v okolí nuly, to je právě to, co mi na tom není jasné.
Anděl