MOSFET v inverznim rezimu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Duben 4 09:42:05 CEST 2011

Abych se priznal ne uplne presne rozumim co znamena Ud. Ale jestli je
napeti na S vetsi nez na D o tech 600mV a proteka proud diodou, je to
v poradku. Pokud zacne Vgs vzrustat, tranzistor se zacne otvirat a az
se otevre, proud potece kanalem a ne diodou a napeti mezi D a S
klesne.
Opacne to samozrejme nepujde, protoze dioda je v zavernem smeru. Kanal
se chova stejne jen do te miry kam se zapoji substrat. Pokud prohodim
S a D a taky prepojim substrat na tu "spravnou" stranu, bude to
stejne. Pokud jde o IRF1405, v datasheetu je namalovane jak je
zapojena substratova dioda a to je napenvo.

PK