LM2679 (DC/DC menic 5A)

Neděle Duben 3 23:05:27 CEST 2011

Pokud jde o vstupni C, predstavuji tyto defakto zdroj pro cely menic,
tzn. musi byt schopni dodat pulsne takovy proud aby stacil na vlastni
spotrebu menice, pokryti ztrat a vystupni proud zdroje. Pripominam, ze
spinaci f je 260kHz. Jinak receno rozhodne nestaci nejake noname C,
respektive pokud to ma mit nejakou zivotnost rozhodne to chce kvalitni
C pro pulsni provoz,ninimalne neco jako LXV serie od Nipponu.

Martin