LM2679 (DC/DC menic 5A)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Duben 3 22:56:31 CEST 2011

A Vy ste neskusili riesit moju kontrahadanku?

Pripomeniem:
> Vyvojar si pred navrhom DPS so spinacim zdrojom:
> a) pozrie vzorovu schemu v datasheete
> b) precita datasheet
> c) dokladne prestuduje datasheet a tiez dostupne aplikacne poznamky (napr, http://www.national.com/an/AN/AN-1229.pdf ), ktore okrem ineho obsahuju aj vzorove rozlozenie suciastok na DPS

Ak by ste totiz odpovedali c), tak za dozviete okrem ineho aj to, ze tam treba vrazit relativne  malu keramiku tesne k vyvodom, a potom ten elyt moze byt aj o chlpok dalej. A aj ine zaujimave veci.

A tak isto tu hadanku uplne zjavne neriesil ani pan kolega gatilo, pretoze tie slucky a ich vplyv na pocasie je v tom AN az neprijemne podrobne rozpitvavane.

wek