LM2679 (DC/DC menic 5A)

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 3 21:53:26 CEST 2011

 3.4.2011, 21:48:05

Hmm smycka, ja vidim ty smycky celkem tri.
1. Cin, IC, L, Cout
2. D, L, Cout
3. Cin, IC, D - ta se uplatnuje jen kratce, v dobe prepnuti D ON->OFF
Krucinalni otazka, kterou tu smycku minimalizovat ?
Idealni jiste je, minimalizovat je vsechny, ale co kdyz to nejde a je
treba vybrat mensi zlo ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz