Re: Amper

Neděle Duben 3 15:31:58 CEST 2011

Prave na takovehle vystave bych ocekaval, ze se tam tyhle firmy budou
prezentovat, ze tam ziskam kontakt na techniky se kterymi budu moci
poklabosit a pripadne doporucit nasemu vrcholovemu managementu,
aby s nimi jednal o pripadne spolupraci..
Tak kde se schovavaji? Nebo nemaji zajem o dalsi ksefty?