Amper

Neděle Duben 3 10:29:52 CEST 2011

Prominte, ale Vasim cislum je takhle dost tezko verit. Kdybyste nenapsal
7 10 10 20 10 par 50 8
ale
11 nekolik 31 17 4 19 7 6
tak by to melo uplne stejnou vypovidaci hodnotu, pro me osobne nulovou.

Mohli byste byt prosim konkretnejsi? Me by treba docela zajimalo, ktere
ceske firmy jsou svetove dobre ve vyvoji a i bych rad nechal oci padat z
dulku, ale v tomhle vlaknu se zatim jmenovite objevilo Freescale, ON Semi,
Tesla a Aero (mozna jsem neco prehledl) a to pri vsi ucte ke vsem
prispevatelum neni zrovna _dlouhy_ seznam uspesnych _ceskych_ vyvojaru, ne?

D.O.

PS A co kdyz ty staty eu ci jinde jsou na tom jeste vyrazne lip ale jeste
vyrazne min se o tom pise? ;-)