Amper

David Kucera david na texcz.cz
Sobota Duben 2 23:10:56 CEST 2011

panove ono to neni jen v elektronice
treba ceskych firem co z ceskym kapitalem vyvyjeji svuj vlasni letadlovy
motor at uz proudovy nebo jiny jsem zatim poznal 7 firem
sw firmy co delaji ruzne ridici systemy pro letadla (pro vetsi a velke
letadla) je skoro 10
firem co delaji vlastni vyvoj(ne vyrobu) integrovanych obvodu je pres 10
firem co vyvyjeji unikatni zbrane vcetne EMP ci rychlopalnych zbrani je
v cr minimalne 20
firem co vyvyjeji bezpilotni letadla ci bezpilotni vrtulniky je v cr pres 10
firmy co sli vlastnim vyvojem vlastnich specialnich oceli se taky par
najde
odhad je ze v cr/sk je minimalne 50 firem co maji zkusenost z navrhem
vic jak 8 vrstveho pcb

a takle se da psat skoro o kazdem oboru
a dokonce jsou zde firmy co si vyrabeji i vyvijeji vlastni rebreather a
neni jen jedna ..
a to vse mluvim o ceskych firmach ne o pobockach zahranicinich spolecnosti

srovnejte to ze staty v eu ci jinde podle poctu obyvatel ci jinych
kriterii a zjistite ze ze jsme na tom dobre jen se o tom nepise nema o
tom kdo psat ... a taky asi kdo cist ...
lepsi je probirat jak usetrit na postovnem ci co kde ziskat levneji ..

a aero vodochy neni ztracene ..
jen v letectvi vysledek trva x let nez se projevi ..

David