Amper

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Sobota Duben 2 21:52:31 CEST 2011

Zde bych s Alesem souhlasil.
CR je centrem vyvoje v oblasti elektroniky, a zije to hlavne v Roznove.
Lze napriklad zminit Freescale, ON semiconductor, ...

Takze jsme porad velmoc v teto branzi, bohuzel to neni videt pod nejakou
ceskou znackou, ale pod globalnimi znackami.

Ceske (i slovenske) hlavy vyvijeji hodne.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Saturday, April 02, 2011 8:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Amper

Tady bych si dovolil nesouhlasil. Vyvoj se nezavinul, akorat se tim
lide kteri opravdu neco dokazali tolik nevytahuji. Pri svem shaneni
ruznych veci jsem uz vicekrat narazil na ceske firmy ze kterych mi
hrozilo vypadnuti oci z dulku, pripadne jsem po celem svete shanel
vyrobce urciteho spickoveho produktu a nakonec jsem zjistil, ze se to
dela v Cesku a vsichni ti slavni dodavatele vsude po svete jsou jen
preprodejci :-)

Ales Prochaska

jako diluvialni snek."