Proclivani zasilek na poste - aktualne

Pátek Duben 1 22:49:03 CEST 2011

Puvodne jsem nechtel reagovat, ale bohuzel jsem vyslech slovni prujem
mluvciho CP.
Doposud jsem povazoval za vec cti, protlacit , pro soukrome ucely,pres
celnici vse bez procleni. Darilo se mi to i s vecmi v radu tisicu $
(celnici ani jini veskrze uzitecni statni urednici mi nic uzitecneho
neprinasi tak nevidim duvod podilet se na jejich vyzive).

Soudruh mluvci CP by se nemusel stydet ani pred Josifkem Goebesu.
Nepamatuji si to presne, ale stat zavedl cla, my za nase klienty
budele vyrizovat vsechny slozitosti velice sloziteho celniho rizeni a
budeme se snazit uspokojit vsechny potreby nasich zakazniku coz nas
bude stat obrovske prostredky a usili, protoze predpokladame vyrazne
zvyseni poctu proclivanych zasilek.

Nicmene k veci, celnim deklarantem (osoba, ktera navrhuje ceni rezim a
plati celni dluh) je v prve rade sam dovozce a je zcela na nem zda vec
vyridi sam nebo si na to najme nekoho.
Cili podle meho by nemel byt problem poste oznamit trhnete si a vec si
vyridit sam, v podstate to co musite poslat CP poslete primo celnikum,
jen budete muset jeste sam vyplnit JSD  a nasledne zaplatiti clo a DPH
primo celnikum. Vse lze vyridit postou bez osobni ucasti na celni
poste. S JSD, jsem dosud nemel tu cest, ale JCD se dala vyplnit behem
10minut a to jsem ji nikda pred tim nevidel a psal jsme to na chodbe
na letisti

Nevim ceho chce tenhle absurdni stat dosahnout, ale osobne elektroniku
nakupuji v Emiratech, obleceni tamtez nebo v Thajsku, pro potraviny
budu brzy jezdit vyhradne k sousedum, cena nizsi kvalita vyssi. Hlavne
ze mame dost uredniku a dari se nam mnozit chovne stado puvodem z
indickeoh subkontinentu.

Martin