ADMIN Re: [OT:] Neco z netikety

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 1 17:27:28 CEST 2011

To jste si ale spletl zrejme maily - ban adminovi dat nelze - lze jej
pouze zbavit opravneni admin a to je treba napsat majiteli konference.

Zaroven by bylo nejlepsi abyste se rovnou nabidl jako novy admin a
konecne tady udelal poradek. Ja na to nikterak nelpim, nejsem placen a
privatni urovnavani sporu zde a reseni problemu uzivatelu me take nijak
nenaplnuje.

Pokud tedy jen nechcete rozpoutavat dalsi flame tak napiste na HW.cz a
konejte.

Jinak abychom udelali jasno, pokud nezavede jina pravidla p.Kutina, tak
odted se nebudou tolerovat zadna vlakna neoznacena OT ani v technickych
oborech blizkych naplni konference a nebudou se tolerovat zadna vlakna,
ktera sklouznou do osobnich utoku, narazek a nebo budou smerovat k
bezbrehemu politickemu tlachani. Tato vlakna dostanou okamzite STOP
(pokud budu v dosahu) a bez toho ze bych resil kdo ma nebo nema narok na
pripadnou obranu a odpoved.

Nemam zapotrebi neustale premyslet jestli nekomu neslapnu na kuri oko.

--
S pozdravem
ADMIN