OT: "BIO" krb

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Duben 1 16:44:23 CEST 2011

>      Proto  se  ptam  -  videl jste to nekdo na zivo nebo to snad nekdo
>      mate?  Jsou  tam  nejaka  ALE?  :) Leje se do toho etanol nebo bio
>      alkohol.  Pise  se tam ale, ze je nejak upraveny, aby horel zlutym
>      plamenem  a  neprodukoval  kour  nebo  jine  splodiny (pouze CO2 a
>      vodu).  10  litru za cca 600 CZK. Obycejny denaturovany 96% etanol
>      by pouzit nesel (aniz by napr. cernalo sklo)?

Videl jsem to a je to jako kdyz si v mistnosti zapalite jakykoliv lih. Pokud
neni uplne cisty - tim myslim cistotu, ne koncentraci.

Mozna je to pro nekoho na pohled hezke, mne se to nelibi, ale co se tyka zbytku
horeni a smradu, nedokazu si predstavit duvod, proc si otravovat vzduch.

To zlute je zpusobene nedokonalym spalovanim a to je v negativnich ucincich
jeste vyssi liga.

Standa