Proclivani zasilek na poste - aktualne

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 1 15:07:58 CEST 2011

Poste restante by malo fungovat tak, ze toto slovne spojenie MUSI byt
uvedene v adrese adresata a posta takuto zasielku nebude dorucovat,
ale pocka, kym si ju adresat prevezme (preukaze sa dokladom
totoznosti). Tu bude treba zabezpecit, aby cinsky odosielatel pridal
"poste restante" do adresy (snad bude stacit uviest len tak, v
niektorom riadku, ako sucast adresy).

Pripadne kedysi fungovalo aj poste restante na heslo, kde sa ako
adresa adresata uviedla len prijimacia posta, nejako (mechanizmus
neviem) sa poste spolu so zasielkou odovzdalo heslo. Zasielku potom
vydali hocikomu, kto vedel heslo.

miro