Proclivani zasilek na poste - aktualne

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Duben 1 15:05:45 CEST 2011

Když posta (nebo celnici?) odemne párkrát vyzadovali podklad o cene zboží, kontaktovali me emailem s tim, ze v tele zprávy a v predmetu byl nejaky jejich kod zasilky a ten jsem musel v emailu zanechat, jinak hrozilo (vyslovene to psali), ze to proste nezpracuji. Takze je otázka, zda vůbec predcasne zaslani podkladu necemu pomuze když nevedi s cim to mají sparovat a hlavne (muj názor) nikdo nebude myslet na to, ze mu tam kdosi před týdnem něco zaslal mimo jejich system....

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, April 01, 2011 2:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Proclivani zasilek na poste - aktualne

No tohle zjistene nemam, vim jen ze mi to ted rikal kolega, ktery to pry takto resi uz nejakou dobu. Takze zrejme jej budu muset vyzpovidat. S jazykovym problemem Vam asi nepomuzu - prestoze mam maturitu z NJ tak jsem na tom uz take bidne. :-(

Nicmene me napadla jedna vec. Cekam ted dva baliky z Ciny. Oba jsou tesne kolem 20 euro. Aby se nemohli celnici vymlouvat ze nemeli odemne doklady a nemeli pochybnosti o cene zasilky tak jim tam ty kopie Paypalu poslu jeste dneska aniz by me nejak vyzvali. Az prijdou ze to dali do celniho skladu tak budu chtit vysvetlit PROC to tam dali kdyz podklady odemne meli.

Radek Vicek