VA18B

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel na primaska.cz
Pátek Duben 1 14:34:44 CEST 2011

Tak nepomůžu, mám převodník Prolific, žlutozelené CD a vše funguje. Jaký jiný software používáte na PC?
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of aze
Sent: Friday, April 01, 2011 9:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: VA18B

Opravdu ho nikdo nezná? Je to tento:
http://www.puhy.cz/merici-technika-48/multimetry-50/multimetr-va18b-v-a-automat-pc-usb-152.html?zenid=84ce53b7fd5422bf86ed08ca1fe6a317

Problém: U třech se převodník připojí systému pod názvem Prolific, a dva pod
názvem Sunplus. Na první pohled jsou převodníky stejné, ale nejsou. I dodaná
miniCD jsou jiná, u Prolific jsou žlutozelená, nápis DMM 6000 Counts
PC-Link, ta dvě u Sunplus jsou bílá s nápisem PC-Link software. SW vypadá na
monitoru stejně, nepoužitelný u všech :(. O to nejde.
Problém: Tři převodníky Prolific- OK, data čtou, PC je bere (mám na to jiný
SW) a zapisuje.
Po připojení převodníku Sunplus se oba přihlásí a nainstalují. Všechny
dostanou číslo COM, potud OK.
Jenže: jakmile začnou jít do Sunplus data (prostě na ně svítí - bliká LED z
DMM), začnou se odpojovat a připojovat. Někdy ne hned, chvíli fungují, ale
dřív či později to začne blbnout.
Interval tohoto blázince je cca 1 sec až nějaké sekundy a už to několikrát
skončilo modrou obrazovkou s hláškou, že na vině je SPCP825K.sys.
Správce zařízení se může zbláznit. ALE: po sundání snímače z DMM nebo po
jeho vypnutí se to uklidní a vš se tváří jako že funguje.
Ty tři Prolific měří stále, ale tyhle dva ne. Je úplně jedno, zda se připojí
přímo nebo přes HUB s nebo bez napájení.
Jeden jsem rozloupl na na napájení plácl tantal 47u, ale to nepomohlo.
Zkoušeno na dvou shodných PC, na obou se to chová stejně. PC jsou ZOTAC
http://www.alza.cz/zotac-zbox-hd-id11-barebone-cerny-d169933.htm
Zkoušeno i na stolním PC s přidanou kartou PCI 4xUSB, podobné chování, to
jsem ještě nevěděl, že to dělají ty dva.
Babo raď.....
AZE