OT: "BIO" krb

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Duben 1 12:44:39 CEST 2011

Zdravim konferenci,

    doufam,  ze  nikoho nenastvu otazkou mimo tema. Na jednom slevovem
    portalu  jsem  dnes  nahodou  objevil  neco, co oznacuji jako "BIO
    krb". Maji ho napr. zde:

    http://www.i-kolonial.cz/nonstop/eshop/0/0/5/62-Zavesny-krb-Color-elegance-stribrny

    je  slevneny  z puvodnich 3900 CZK na 2999 CZK, ale ani za tu cenu
    bych nad tim vubec neuvazoval.

    Na  MyDeals  je ale se slevou 1200 CZK, tzn. za cenu 1799 CZK, coz
    mi  tedy  neprijde  jako  "neuveritelna cena" :), ale je to pro me
    nekde na hranici, co bych za takovou, defacto nepotrebnou, vec byl
    ochoten dat. Samozrejme v pripade, ze to nema nejaka podstatna ALE
    a ze je efekt ohne z te veci pekny.

    http://www.mydeals.cz/prague/extra/bio-krb-color-elegance-ve-stribrne-barve-za-neuveritelnych-1799-kc.html

    Proto  se  ptam  -  videl jste to nekdo na zivo nebo to snad nekdo
    mate?  Jsou  tam  nejaka  ALE?  :) Leje se do toho etanol nebo bio
    alkohol.  Pise  se tam ale, ze je nejak upraveny, aby horel zlutym
    plamenem  a  neprodukoval  kour  nebo  jine  splodiny (pouze CO2 a
    vodu).  10  litru za cca 600 CZK. Obycejny denaturovany 96% etanol
    by pouzit nesel (aniz by napr. cernalo sklo)?

    Diky, omlouvam se za OT a preji hezky den.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz