[OT] Tip na meteostanici?

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel na primaska.cz
Pátek Duben 1 10:38:22 CEST 2011

Mám TE653EL asi tři roky a bez problému vše funguje, DCF, venkovní a vnitřní teplota a vlhkost, předpověď a nějaké další věci, bezdrátové čidlo, cena ale kolem 900,--. Samostojící, nebo na zeď.
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, April 01, 2011 9:05 AM
To: HW-news
Subject: [OT] Tip na meteostanici?

Přátelé, máte někdo tip na meteostanici? V poslední době jsem už tři
musel vrátit, jedna byla z Lidlu, přestala fungovat (myslím že se
nespárovalo venkovní čidlo), druhá z Kauflandu, ta přestala fungovat
dost zajímavě, nějak se úplně zbláznila a začala ukazovat nesmyslný
čas a datum (rok 3047 nebo tak něco), taky občas sama od sebe
spouštěla budík, přestože nebyl nastavený a poslední opět z Kauflandu,
která fungovala, dokud jsem nenastavil hodiny, pak už se nespárovala s
čidlem. Je to zřejmě vlastnost, protože to dělala i druhá stejná
stanice.

Vlastně toho nechci moc, stačí mi vnitřní a venkovní teplota
(bezdrátovým čidlem) a čas a aby to mělo velký písmena a čitelnej
displej (LCD, aby si vystačila s napájením z baterek). Symboly obláčku
a sluníčka ani nepotřebuju, vlastně ani tlak nebo vlkost. Ale hlavně
chci aby fungovala.

Pavel Kadečka