MPLAB X?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 1 09:18:06 CEST 2011

Na microchipackom fore je toho plny kybel, namatkou si spominam
trebars na zle odovzdavanie parametrov kompilatorom za istych
okolnosti (bolo treba to resit manualne), pri importovani projektov z
MPLAB 8 neboli importnute vsetky nastavenia, takze nieco bolo treba
dokliknut rucne, nespolupracuje to s viacerymi third-party
kompilatormi a cojaviem este co. Tie prve dve veci uz tusim boli
doriesene, tie kompilatory este nie.
Take IDE nie je mala zalezitost, takze este bude treba pockat nejaky
ten piatok kym vsetko vychytaju - dovtedy je lepsie drzat sa veci,
ktore su overene a funguju spolahlivo.

J.S.