MPLAB X?

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Duben 1 08:32:32 CEST 2011

Hlavne beta 5 ma oproti 4 vylepsenu podporu debug zariadeni. Minulorocna
4-ka nevedela robit s PIC32 Starter Kitom, tato 5-ka to uz vie. Aspon na
Linuxe s tym bol problem. Ale potrebuje to mat na 64-bitovom systeme
32-bitovu javu, lebo ovladace pre to su zevraj iba 32-bitove. Ale inac
sa v tom vcelku prijemne robi, okrem faktu, ze ako kazdy vacsi JAVA
program to je v urcitych momentoch trocha pomale. Kompilacia a podobne
su OK, ale editor obcas preblikuje... Celkovo funkcnost = pouzitelne na
vsetko, co som skusal, vratane 300kB projektu pre PIC32...

Jaro