OT: software - zaujimave citanie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Září 30 16:58:45 CEST 2010

Mne sa na starom PC stracali cele subory, uplne nahodne. Vylucil som
virusy (format, reinstall najnutnejsieho overeneho, bez internetu) a
opat... Nakoniec som problem detekoval v odchadzajucom chipsete.
Najprv takto haproval radic disku, neskor zacali problemy s pamatou
(stale castejsie BSOD, nejaky cas pomohlo bezat na podtaktovanych
RAM), nakoniec PC zdochol cely vinou zakladnej dosky... Disk mi bezi v
novom PC bez problemov, RAMky som daroval (lebo technologia pokrocila
a mne uz nepasuju) a funguju tiez.

miro