nahradne uhliky do el. strojov

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Září 30 16:15:15 CEST 2010

Mě odešly uhlíky v nůžkách na plot a v místním "specializovaném "
obchodě po mě chtěli za nové správného rozměru asi 400 Kč. Tak jsem
zašel do místní Mototechny, koupil uhlíky do
alternátoru do Favorita, (asi 12 Kč ) úhlovou rozbruškou je upravil na
správný rozměr a už to přežilo
třetí sezónu. Je mi jasné, že uhlíky jsou různého složení, tvrdosti,
atd. pro různá použití, ale tohle vyšlo, měl jsem asi štěstí.
Pokud to nepůjde příště zopakovat z důvodů třeba vypáleného
komutátoru, zahodím to a koupím nové nůžky.   Čas od času je stejně
potřeba tu zahradní techniku obměnit.