Svarovaci invertor

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Čtvrtek Září 30 09:16:43 CEST 2010

tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "aze" <azehw na volny.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 29. září 2010 16:51
Předmět: Re: Svarovaci invertor

Proto se ptám na zkušenosti z praxe. I u těch levných se udává čas například
1/30.000 sec.,  u dražších třeba 1/25.000, ale to asi není všechno.
Bohužel "nakupujte u odborníků" všude neplatí, v některých kamenných
obchodech už nejsou ani prodavači, jen podavači, což jsem si právě dnes
ověřil.
Stejně mi vrtá v hlavě, zda může být jakákoli rychlost "zatmění" dostatečně
malá vůči rychlosti světla, resp. času, za který uletí půl metru. Prostě ten
první záblesk musí projít, ne?
AZE