Svarovaci invertor

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 29 22:20:06 CEST 2010

Dobry test takove kvalitni kukly je fotoblesk. Plesknete si do oci pres
kuklu  a kdyz uz ten blesk vidite jen naznakem ( jen tusite ze to
blesklo) tak je ta kukla dobra.
V opacnem pripade ( vidim plnou palbu toho blesku) je ta kukla nanic.....
Druha selekce je cena, da se rict , ze primoumerna vysledkum predchoziho
testu..... ( blesk vidim - levne , nevidim, spatne, tusim - drahe )
JaKub

aze napsal(a):
> Když už je řeč o svařování, nemáte někdo zkušenost se samozatmívací
> kuklou? Uvažuji o ní, ale nevím na co si dát pozor.
> Nejde o každodenní používání.
> AZE
>
> ----- Original Message ----- From: "aze" <azehw na volny.cz>

>>> AZE