Svarovaci invertor

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Září 29 17:43:59 CEST 2010

Mame nejakou cca 10-15let starou samozatmivaci kuklu. Vyrobce tusim
svedska firma elektro optik (psano nejak podobne svedsky). Me vyhovuje
ale tatovi, kteremu je temer 70let nikoliv a radeji svari klasickou
kuklou tak jako uz cca 50let. Pry pres ni spatne vidi a blikani mu vadi.
Ja jsem svatecni svarec a uz jsem se ucil svaret se samozatmivaci.

Pokud jde o rychlost tak nevim, mozna bych ji dohledal podle typu,
starsi typy jsou pry pomalejsi. S bolenim oci po svareni nemam proble
(je mi 33 takze s vekem mozna prijde zmena). Sklo samo o sobe je
zatmaveno na stupen 4, nastavitelne samozatmaveni je 9-13. UV B a C
fitlruje sklo z principu a predpokladam, ze tady je filtr uz od UV A.
Kdyz jsem na jare vedel, ze budu svaret vice koupil jsme si preventivne
kapky na zklidneni oci (aplikace rano a vecer) a ac jsem hodne svarel a
delal v prasnem prostredi (stavba) tak jsem nemel problem.

Takze na takove to obcasne domaci svareni mohu doporucit ale lepe mit
moznost vyzkouset pred nakupem.

Pavel