Svarovaci invertor

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Středa Září 29 17:15:36 CEST 2010

Jasne, ze musi ono ani tak nejde o 0,5m jako spis o 5cm, tedy rozdil vzdalenosti cidla na kukle a sitnice oka. Tuto vzdalensot svetlo urazi tusim za mene nez 200ps.
Tzn. prvni zablesk projde , otazkou je jaka je jeho energie tedy doba expozice.

Pavel

>Proto se ptám na zkušenosti z praxe. I u těch levných se udává čas například
1/30.000 sec.,  u dražších třeba 1/25.000, ale to asi není všechno.
Bohužel "nakupujte u odborníků" všude neplatí, v některých kamenných
obchodech už nejsou ani prodavači, jen podavači, což jsem si právě dnes
ověřil.
Stejně mi vrtá v hlavě, zda může být jakákoli rychlost "zatmění" dostatečně
malá vůči rychlosti světla, resp. času, za který uletí půl metru. Prostě ten
první záblesk musí projít, ne?
AZE