co je trida presnosti?

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Úterý Září 28 23:55:37 CEST 2010

  Ale já jsem nikdy netvrdil, že daná hodnota leží s jistotou v
intervalu 5 +- 0,05 V. Navíc předpoklad, že skutečná hodnota leží na
100% v daném intervalu, je v souvislosti s nejistotami více méně
vyloučen. Vycházím z tohoto zdroje
http://measure.feld.cvut.cz/cs/system/files/files/cs/vyuka/predmety/x38emb/EMB-Predn_1tisk.pdf
(výpočet na straně 9). Kdyby to tam měli blbě, celkem bych se divil, ale
tak možné je všechno ...

OH