Cross laser 2-5mW

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Září 28 19:00:19 CEST 2010

dobry den.
a jak to mechanicky funguje, kdyz je ten kriz "v jednom" ?
to preci nemuze mirit porad pred vrtak ?
pokud je to kriz slozeny ze dvou samostatnych laseru/linek, to uz je mi
jasny ..
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, September 28, 2010 6:05 PM
To: HW-news
Subject: Cross laser 2-5mW

Zdravim pritomne,
uvazuji o pomucce pro vrtani a zaujal mne
Pro znalejsi: nakolik je tento laser nebezpecny pro oko? Jednak primym
posvicenim (ne ze bych do toho chtel koukat, ale co kdyz...) a nakolik
pri odrazu (to uz se stane casteji)?
Videt na DPS krizek v miste kde se mi pak zabori vrtak by se mi libilo,
ale zas nerad bych si ci nekomu jinemu ublizil...
Marek