Altium podpora pro tazeni stineneho spoje?

Jan Martincek konfera na martincek.com
Úterý Září 28 09:28:50 CEST 2010

To je sice pravda ale kazdy kto s tym robi plus minus 3 roky si urobi
vlastnu kniznicu a ostatne neriesi.
Proste suciastkova baza je mala - kde tu odpor kde tu kondenzator kde tu
cievka  nieco exoticke nakreslis do 40 minut. A staci to urobit iba 1x ;)

Mne sa nepaci napriklad ze nevies uzamknut anotaciu v pcb, urobit rozsirenu
anotaciu v pcb podla hodnoty, polohy, oblasti kde spada - na to cas nemaju.

Ale na podporu fpga fakt tlacia - obavam sa vsak ze to moc vela ludi
nepouziva - ja som to pouzil 2x - na diplomovke a v jednom pracovnom
projekte kde to zilo s nejakym Xilinxom.

Nepaci sa mi ze z jednej schemy neviem urobit 2 pcb ktore su oddelene a maju
aj oddelene vlastnosti.. atd atd atd..

Hold AD nas nepocuva - a ani pocuvat nebude ale stale lepsie ako eagle.

j.