Elegantni pripojovani / odpojovani napajeni15V?

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Září 27 21:02:00 CEST 2010

  Řešil jsem podobně spínání +9V (respektive části zařízení se
připojovalo napájení selektivně) a stačil na to BC237 a dva odpory -
když byl jede z nich zkratován na zem, tak bylo na výstupu +9V a když
byl ponechán volně tak tam nebylo "nic". Zkratování napájení jsem
neřešil, ale to by měl zajistit jeden BC337 nebo nějaký FET.

Druhá možnost je 4066, ale ta dá maximálně 10mA na kanál. MAX dělá
několik upravených verzí 4066, tak tam má možná i nějakou co zvládne
větší proud.

OH