řezání do izolačního materiálu laserem

oklovap na gmail.com oklovap na gmail.com
Pondělí Září 27 18:42:04 CEST 2010

  Ak to nie je tajne, ukazte graficky navrh, bezne rezeme s velkou
presnostou napriklad preglejku (preklizku) 3mm.
Detaily napriklad tu.
Dovolim si tvrdit, ze presnost na 0,05 nebude problem. Teoreticky by slo
rezat asi aj kartit a textit, bohuzial nemam vzorku, aby som to vyskusal.
Este Vam mozem ponuknut peciatkovu gumu, alebo nejaky iny matros, ale
momentalne mi nejak nenapada.
Dolezite je, aby to neobsahovalo  PVC.