OT: prevod penez do zahranici

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Září 27 18:07:35 CEST 2010

Puvodni  zprava  "OT:  prevod  penez  do zahranici" od "Dawid Ferenczy
(hw-list na list.hw.cz)" z 27. září 2010, 12:12:06,
msgid:1801682535.20100927121206 na volny.cz (1201 bajtu):

DF> Preji hezky den,

DF>       omlouvam  se za OT, ale obcas se to tu resi a urcite spousta
DF>       lidi z konference provadi bezne zahranicni prevody penez. Ja
DF>       to  ted  provedl  po prve a jsem mirne rozcarovan naklady na
DF>       prevod.

Moc  dekuji  vsem  za  reakce, jsem opet o neco chytrejsi. Spatne jsem
tedy  zvolil  pouze  zpusob  platby. Sice asi nejbezpecnejsi, ale zato
draze  zaplaceny.  Vychazi mi tedy nejlepe zaplatit pres PayPal, je to
levne  a  udaje  o  karte  ma  pouze  PayPal.  Potom  tedy  asi poslat
protistrane  udaje  o  karte,  to bude bez poplatku, ale je zde riziko
moznosti  zneuziti. Nakonec tedy prevodem na ucet, coz je velmi drahe,
zato vsak velmi bezpecne. Je to tak?

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz