OT: prevod penez do zahranici

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Září 27 17:54:02 CEST 2010

Zalozte si ucet na Slovensku, kde mate prevody do zahranici 100x levnejsi, nez v CR. Pak pro prevod z SR do CR taky muzete dost usetrit, napr. z Tatra banky do Reifeisen bank je prevod pomerne dost levny. Tim, ze usetrite az 100 nasobek to myslim vazne a ne nijak prehnane.

            Michal

  ----- Original Message -----
  From: Juraj Michálek
  To: HW-news
  Sent: Monday, September 27, 2010 5:14 PM
  Subject: Re: OT: prevod penez do zahranici

  Jedna z mala vyhod eurozony je fakt ze platby v ramci nej su spoplatnene rovnako ako platby tuzemske. V kazdom pripade ked som platil bankovym prevodom do Ciny, stalo ma to 10Eur, tolko isto ma to stalo ked som platil este ked sme neboli v eurozone. Takze to asi dost zavisi od banky.
  Co sa tyka kariet, tak moja banka plosne vymiena bezne kreditky za cipove kreditky, co vsak neznemoznuje ich zneuzitie na internete. Avsak ked som kreditkou platil NTB v USA, tak mi volali ci o platbe viem.