[S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

Holas holas na holas.info
Pondělí Září 27 14:14:18 CEST 2010

ad 3)
platba kartou probiha velice snadno. Nejdrive jste presmerovan na
sifrovany platebni kanal banky. Potom zadate cislo karty, jmeno z karty,
datum expirace karty a CVV kod (trojmistne cislo z druhe strany karty).
Stisknete Enter a behem nekolika vterin je zaplaceno a zbozi/sluzba je
vase. Bez jakehokoliv poplatku treba do Tramtarie.

Ad "bez polatku" - nektery prijemce muze mit v podminkach uhradu
nejakeho procenta nebo castky za platbu kartou (grrr - Ryanair 5GBP za
jednu letenku) ale to uz vidite hned na zacatku pri presmerovani na
platebni kanal - castka, ktera se tam objevi je jiz konecna.

Bobes