[S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Září 27 16:02:56 CEST 2010

Pridam mou zkusenost z lonskeho roku, volal mi nekdo ze Sporitelny,
jestli jsem "opravdu platil po netu 6000 korun za internetove sazky".

Musel jsem zajit do banky, napsat pisemnou reklamaci a penize mi asi za
dva mesice vratili do posledni koruny (+ jsem dostal zadarmo novou
kartu). Nicmene netusim, zda to je bezny postup. Vzhledem k tomu, ze me
banka kontaktovala okamzite pote, co ta platba nabehla, je mozne, ze
meli maslo na hlave oni nebo je to znamy vykradac.

Hezky den,

Ivos