Elegantni pripojovani / odpojovani napajeni15V?

www www asrock70 na seznam.cz
Pondělí Září 27 15:46:15 CEST 2010

V casti zarizeni bych potreboval odpojovat napajeni tedy + - 15V max 100mA , v realu tak polovinu, ovladani nohou z procesoru. Tedy na ovladanem dratu ma byt bud +15V respektive -15V  a nebo ma byt na potencialu zeme.
Mam to vyresene, ale bud mi to vychazi relativne slozite tedy 8ks tranzisotu nebo draze, (separe VR s On/OFF nebo analogovy spinac).
Rekl bych ze nejsem prvni, kdo neco takoveho resi a jelikoz mam tendenzi resit veci slozite, nema nekdo nejake elegantni a levne reseni?

Jirka