Re: Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Září 27 12:58:28 CEST 2010

Lze. Napr. v pripade prichozich plateb penize zustavaji na PP uctu tak dlouho, dokud je
- neutratite za nakupy na ebay a podobne :-)
- nenechate prevest na svuj ucet v CZ ci jine zemi

Pokud Vam nekdo posle treba 80EUR, zustane Vam po strzeni provizi tak 75 EUR, kdyz budete kupovat neco za 100 EUR, muzete zvolit ze chcete vse strhnout z karty, nebo ze chcete 75 EUR strhnout ze zustatku na PP a zbytek hradite kartou.
V realu je to jeste trosku komplikovanejsi tim, ze muzete nastavit na PP nekolik "uctu" pro ruzne meny, takze se napr. nebude provadet konverze EUR - CZK - EUR, pripadne EUR - CZK - USD, ale pouze prima platba EUR - EUR, resp. konverze EUR - USD.

Pro podrobne info viz jejich napovedy a help.

V.