prevod penez do zahranici

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Září 27 12:40:50 CEST 2010

Nejde nahodou o europlatbu, kde je nastaven uplne jiny tarif za prevod do
zahranici? Me takova transakce z RB stoji 200Kc v eurozone a mimo to je
samozrejmne o hodne vic:-(

            Michal

----- Original Message -----
From: "Dawid Ferenczy" <ferenczy na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 27, 2010 12:12 PM
Subject: OT: prevod penez do zahranici

Preji hezky den,

      omlouvam se za OT, ale obcas se to tu resi a urcite spousta lidi
      z  konference  provadi bezne zahranicni prevody penez. Ja to ted
      provedl po prve a jsem mirne rozcarovan naklady na prevod.

      Slo o prevod 18 EUR do Belgie (koupe 3 CD). Prevod jsem ucinil z
      internet bankingu KB, zbusob uhrady nakladu jsem zvolil OUR, aby
      prijemci  platby  doslo  skutecne  tolik, kolik za CD + postovne
      pozadoval.  Ted  koukam  do  transakcni  hustorie  a  mam  tam 2
      polozky.  Jednak  samotny  prevod  453 CZK (ekvivalent 18 EUR) a
      potom  poplatek  za zahranicni platbu 1050 CZK! V poznamce je to
      jeste rozepsane: 250 CZK zaklad + 800 CZK priplatek za OUR. Cimz
      puvodni  nadseni  za  vyhodnou  cenu za 3 CD + postovne z Belgie
      opadlo,  misto  150  CZK  za kus me vyjde na 500 CZK. Je to moje
      chyba,  mel  jsem  si  to  zjistit  dopredu, ale je to normalni?
      Neudelal jsem neco spatne?

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz