[S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

Jan Matuska hw na starhill.org
Pondělí Září 27 12:34:50 CEST 2010

1) Nejbezpecnejsi mozna ano :-)

2) Na PayPalu nemusite mit zadne penize, staci s uctem asociovat Vasi
platebni kartu a co zaplatite PayPalem, to se Vam strhne z bankovniho uctu.

3) Ty udaje jsou jim na to, aby na zakladne nich mohli Vasi karty
odcerpat pozadovanou castku. Tak to funguje vsude (letenky, vstupenky,
zbozi apod...).

Jan Matuška