cerpadlo

DeeJay deejay na email.cz
Neděle Září 26 23:12:34 CEST 2010

nooo nejspis by stacilo dat do vytlacneho potrubi nejakou zpetnou klapku,aby
z nej voda nevytekla uplne - i kdyz kdo vi - pokud je pod vodou bublina by
se tam nemela udelat ... Zkusil bych tu klapku dat pokud mozno co nejvyse
nad nej . Sice nevim kde ji vzit  ale snad by stacilo dat nad nejake
rozsireni plastovou.

DJ

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miloš Šula
Sent: Sunday, September 26, 2010 6:35 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: cerpadlo

Zdravim,

poridil jsem si toto 12V cerpadlo, pro vodopad/kapkovou zavlahu ve vitrine.
Bohuzel jsem zjistil, ze po zapnuti proste nekdy necerpa vodu ( zrejme se v
nem udela vzduchova bublina  ) a dokud ho nepolozim horizontalne tak bezi
naprazdno.Cerpadlo stoji vertikalne v cca 4cm hloubce, coz je podle me
pricina ze obcas bezi naprazdno .

http://carnivore.ic.cz/cerpadlo.jpg

Napada nekoho jak to vyresit ? Pripadne muzete doporucit nejake jine 12V
ponorne  cerpadlo s vyssim tlakem kolem 0,5 baru ?

dekuji

Milos