Nebyl nalezen subjekt

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Neděle Září 26 19:44:35 CEST 2010

Nerad bych vas zklamal, ale setinkova presnost je narezani jakym koliv paprskem trochu moc, typicka presnost najeti vetsiny laseru je 0.05mm a pak zde mate chybu zpusobenou nerovnosti povrchu po rezu atd.
Presnosti 0.01mm lze dosahnout frezovanim, vyhodou je, ze muzete dosahnout 30mm z jednoho kusu.

Pavel

Dobrý den

poraďte mi prosím dodavatele, který by byl schopen vybrat mi vhodný materiál a
vyřezat do něj motiv s přesností cca 0.01 mm, možná s odřenýma ušima až 0.03
mm.

Materiál by měl být trvale odolný teplotám do 100°C a elektricky nenáročně
izolační, podmínky provozu při poruše 100V/1mm ale jinak méně.

Výška předmětu 30mm, což přesně uříznout nepůjde, takže realizováno jako
sedvič z mnoha vrstev tenšího materiálu.

Celé to potřebuju dvakrát, celková velikost motivu je cca 50x50 mm, při 30ti
vrstvách 1mm materiálu například arch o ploše 150cm^2 když nepočítám odpad.

Nemám vůbec tušení na koho se obrátit ani jak by to mohlo být s cenou.
Rád bych to celé, včetně materiálu, pořídil maximálně do 1000 kč, protože to
je hobby projekt a pravděpodobně se to jinak než získanými zkušenostmi
nevrátí.
Takovou cenu bych byl schopen v případě vzorku sám sobě zadotovat, kdyby to
mělo být pro produkci muselo by to být o řád dolů.

Díky za jakýkoliv tip

Jakub Ladman