Leakage current na FR4?

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Neděle Září 26 13:36:25 CEST 2010

  Materialu se spis rika Sklotextit, tak mozna pujde najit neco s timhle
klicovym slovem. Predpokladam ale ze povrchove svody budou minimalne
srovnatelne ne-li vetsi a ty z niceho vypocitat nepujde. Tak spis
uvazovat nekolikanasobek ziskanych hodnot.
Ja jsem videl pro podobne aplikace jine reseni ohledne vyuziti Guard
vedeni, kdy se na nej pripojuje napeti co nejvice shodne s merenym
signalem (odebira se za vstupnim zesilovacem). Mezi hlavnim vedenim a
Guard tak nemuze tect proud - neni zadny potencial ktery by ho vyvolal,
nebo je minimalni. Leakage vuci okoli tak vznikne az z Guard vedeni, kde
nevadi a hlavni signal zustane bez ovlivneni. Je to vhodne pro merici
systemy predevsim s DC signaly. Jsou tak pripojeny napriklad merici
sondy triaxialnim kabelem.
Mozna by to bylo vhodnejsi i pro tvoji aplikaci, zalezi na charakteru
ulohy. Pokud si myslel tou komplikaci to ze musis kreslit Guardy, tak to
je pak na stejno.

Tosa