LHC

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Září 26 12:09:36 CEST 2010

vzhladom na to ze doslo k malej nekompatibilite komunikacnych protokolov
vytratil sa jeden ACK bit, co viedlo k zlyhaniu komunikacie z oboch
stran :-) Budeme muset pouzivat odolnejsi protokol :-)
Kedze sa prave zacina semester a ludia su este rozlietani dohodli sme sa
ze seminar prelozime na zaciatok decembera, aby sa mohlo vsetko v klude
a poriadne zorganizovat a budem mat tiez dost casu doplnit a upravit
seminar aktualnymi udajmi.
b.