hi-tech C + icd2

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Září 26 11:30:32 CEST 2010

Dobry den,

 Včera vecer jsem si torchu hral s C Hi-TECH 9.63 PL3 + 18f1320 + icd2.

Pokud pouziju icd2 pouze jako programátor, potom vse chodi ok. Pokud jej
pouziju jako debugger, potom vse skonci spadnutim MPLABU ( 8.56 i 8.10 ).

Proste to vymrzne na stále komunikaci pic -icd2-pc. Trochu jsem v tom
stoural a prisel jsem na to, ze se program prelozi do poslední stranky
18f1320, kde je ovšem chranená část programu pro komunikaci 18f1320s icd.

Je to chyba u me ( ma se nekde něco nastavit ), nebo je to chyba
compilatoru? Pokud jedu v ASM, pak me MPLAB upozorni, ze to preteklo do
poslední stranky.

MIRA

Ps. Sice vždy uvazuji o tom, ze je chyba u me, ale hned v zacatku jsem zadal

#include <htc.h>

__CONFIG(1, IESODIS & FCMEN & RCIO);

Nechodilo to a nechodilo, malem jsem to vyhodil z okna, pak jsem koukl do
nastaveni konfig.bitu a tam LP. Spatne to preklada.

Tak jsem musel zadat

__CONFIG(1, IESODIS & FCMEN & 0x09);

A je to OK.