LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 26 05:45:05 CEST 2010

Zdravím,
  to jde za mnou, omlouvám se, že jsem byl tak dlouho zticha, ona výuka u nás
začla minulý týden a já byl na fakultě poprvé od května :-). Přeci jen tam
dělám jen na částečný úvazek. Musím ještě mluvit s děkanem, ten když dá
zelenou, je to tutovka, ale nedovedu si představit, proč by ji nedal. Jako
druhou alternativu mám Strahov, kde znám spoustu studentů, kteří by mi také
dokázali zapůjčit nějaký prostor.
  S Balúem to nyní zase řešíme po privátní linii. Definitivní informace čekejte
z počátku příštího týdne...
  Pavel