LHC

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Září 25 15:15:20 CEST 2010

no masina uz pracuje s takou celkovou energiou ze sa uz musi chranit
sama pred ludmi, vyzera ze to funguje :-)
Nebude o hodinu, bude o dve, s novym 10A/s cyklom vsetko trva
neporovnatelne kratsie. Teraz treba vymazat sucasne stavky a pockat co
naplnia, uvidime za chvilu.
Inak na obraze vistaru z dumpu
http://op-webtools.web.cern.ch/op-webtools/vistar/vistars.php?usr=LHCBDS
zacinaju byt vidiet roztrusene bodky, nieco ako sum. By ma zaujimalo ci
je to od radiacie alebo ci sa im v tom vakuu zaprasila optika :-)
b.